Nepríjemný pohľad na znečistenie revíru

22.07.2014 21:50

Dnes ráno som sa vybral s kamarátom na náš obľúbený revír na pstruhy. Pri pohľade na obľúbené miesto na ktorom som často lovil som zostal znechutený. Plávajúce flaše na každom kroku revíru ma znechutili, ale keď som videl vlečky vyvezeného stavebného odpadu pri vode a čiastočne aj vo vode, tak to ma poriadne udivilo. Ľudský rozum už niekedy naozaj nepozná hranice. Na túto problematiku by sme chceli upozorniť, pretože znečisťovanie krásnych vôd je na zaplakanie. Je pre ľudí naozaj tak tažké dať si tú námahu a plastové flaše a igelity vyhodiť do plastov? Osobne s kamarátmi sa často snažíme aspoň čiastočne očistiť potok od tochto odpadu, aby sme si mohli vychutnávať krásu naších revírov. Keby som mal porovnať počet plastových fliaš a rýb, mám taký pocit, že veľký rozdiel by medzi nimi nebol. Nehovoriac o ostatných nečistotách, ktoré rozhodne neprospievajú životnému prostrediu. Mnoho rybárov sa snaží túto katastrofu s odpadom zmierniť, ale pokiaľ si to ľudia neuvedomia, nikdy sa to nezlepší.

Takto vyzerá moje obľubené miesto.

Vyhľadávanie

Kontakt

Rybarcime.com - Rybárstvo